خدمات خاک گیری فرش

خاک ‌گیری فرش

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که برای احیای فرش می‌توانید انجام دهید، خاک ‌گیری فرش است. در گذر زمان و استفاده روزانه از فرش، شاهد خاک گرفتن آن هستیم. شما باید با خاک ‌گیری فرش به بهترین شکل ممکن زیبایی و جلوه آن را بازیابی کنید. با کمک خاک ‌گیری فرش می‌توانید با خیال آسوده از جلوه بصری آن لذت ببرید. خاک ‌گیری قالی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

 

خاک گیری فرش
خاک گیری فرش

صفر تا صد خاک ‌گیری فرش

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که خاک گیری فرش چیست و صفر تا صد آن چگونه انجام می‌شود؟ در واقع خاک ‌گیری فرش یک مرحله مهم در نگهداری و تمیزکردن فرش‌ها است. شما به‌راحتی می‌توانید در این خصوص اقدام کنید و طول عمر فرش را بهبود بخشید. این روزها صفر تا صد خاک ‌گیری فرش به کمک روش‌های نوینی انجام می‌شود که نتایج بسیار خوبی دارا است. جاروبرقی کشیدن یکی از روش‌های روتین و همیشگی برای خاک ‌گیری فرش است؛ این کار معمولا هر هفته انجام می‌شود. کاهش قدرت مکش یا افزایش آن وابسته به خودتان است. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید تا خاک فرش کاهش پیدا کند،  تکاندن فرش است. خاک ‌گیری قالی در روش‌های سنتی به کمک آویزان کردن آن و ضربه‌زدن انجام می‌شد. به این ترتیب یک چوب سنگین و قوی برای ضربه‌زدن کافی بود تا خاک اضافی قالی خارج شود. از سوی دیگر، برس کشی نرم نیز، به‌عنوان یکی دیگر از روش‌های خوب برای ازبین‌بردن خاک فرش شناخته می‌شود. این کار برای عدم آسیب رساندن به الیاف فرش، بسیار نرم و آرام انجام می‌شود. ملایمت در استفاده از برس و انتخاب برس نرم بسیار مهم است. گاهی نیز به کمک مواد ضدعفونی کننده طبیعی برای این کار استفاده می‌شود. به این ترتیب کمی جوش شیرین روی فرش ریخته می‌شود و پس از مدتی با جاروکشی، این نظافت نسبتا عمیق به‌خوبی تکمیل می‌شود.

خاک ‌گیری فرش به چه معناست؟

خاک ‌گیری قالی به معنای حذف گردوغبار از سطح الیاف فرش است. شما به‌راحتی می‌توانید از طریق روش‌های مطلوب، نسبت به ازبین‌بردن خاک و ذرات ریزی که در سطح فرش قرار دارد، اقدام کنید. با این کار خاک در تاروپود فرش نفوذ نمی‌کند. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده یک روند عالی را برای پاک‌سازی فرش و احیای ظاهر زیبای آن در پیش بگیرید.

مزایای خاک ‌گیری قالی

آگاهی از مزایای خاک ‌گیری قالی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با خیال آسوده برای این کار اقدام کنید. مزیت هر کاری، انگیزه شما را تقویت می‌کند تا هوشمندانه‌تر پیگیر آن باشید. به همین دلیل می‌توانید با آرامش خیال نسبت به استفاده از این روش اقدام کنید. در این بخش به طور متمرکز در خصوص مزایای خاک ‌گیری فرش اطلاعاتی را ارائه می‌کنیم.

  1. افزایش طول عمر فرش: شما می‌توانید به کمک این روش‌ها، نسبت به حذف گردوغبار روی فرش اقدام کنید. عدم تجمع خاک بر روی الیاف فرش موجب می‌شود تا فرشتان کم‌تر آسیب ببیند و طول عمر بیشتری داشته باشد.
  2. حفظ سلامت: گردوغبار و ذرات ریز موجب می‌شود تا دچار آلرژی و بروز حساسیت شوید. به این ترتیب باید برای حفظ سلامت خودتان و اعضای خانواده، نسبت به خاک ‌گیری فرش اقدام کنید.
  3. بهبود ظاهر فرش: با استفاده از خاک ‌گیری قالی، می‌توانید فرش‌های بدون گردوخاک داشته باشید. ازبین‌بردن غبار موجب می‌شود تا زیبایی و جلوه فرش و رنگ‌های آن بیشتر خودش را نشان دهد.
  4. بهبود کیفیت شستشو: با ازبین‌بردن گردوخاک سطح فرش، می‌توانید کیفیت شستشوی قالیشویی را افزایش دهید. چرا که نبود گردوغبار می‌تواند شستشویی بهتر برایتان ایجاد کند.

راه تماس با ما برای رزرو نوبت :
شماره تماس :

09171098983

چرا خاک ‌گیری قالی اهمیت دارد؟

شاید با خودتان بگویی، خاک ‌گیری قالی به چه دلیلی اهمیت زیادی دارد؟ چرا تا این اندازه توصیه می‌شود که برای خاک ‌گیری فرش به‌موقع اقدام شود؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که خاک ‌گیری قالی یک اقدام مهم و اثربخش در زیبایی فرش است. این فرایند می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی بر روی جلوه و زیبایی فرش داشته باشد. از سوی دیگر سلامت افراد با کاهش علائم آلرژیک و همچنین کاهش ریسک عدم رعایت بهداشت، می‌تواند یک امتیاز مثبت برای تشویق به این کار باشد.

از سوی دیگر، به کمک خاک ‌گیری قالی می‌توانید طول عمر قالی را افزایش دهید و در خصوص بهبود کیفیت هوای خانه موثر عمل کند. معمولا خاک ‌گیری قالی کمک می‌کند تا بتوانید ضمن جلوگیری از بروز واکنش‌های آلرژی، سطح تمیزی خانه را ارتقا دهید. دلیل دیگر اهمیت خاک ‌گیری قالی، حفظ زیبایی فرش است. ذرات گردوغبار و خاک می‌توانند به مرور زمان به تاروپود فرش نفوذ کرده و ضمن ایجاد آسیب ناشی از افزایش اصطکاک، موجب ازبین‌رفتن کیفیت رنگ آن شوند. به این ترتیب هرچه طولانی‌تر گردوغبار بر روی فرش باقی بماند، بیشتر می‌توان فرش را در معرض آسیب قرارداد.

روش‌های خاک ‌گیری فرش دستباف

خاک ‌گیری فرش دستباف یک فرایند حساس و دقیق نیاز دارد تا هیچ آسیبی به پرز فرش و تاروپود آن وارد نشود. فرش‌های دستباف یک اثر هنری محسوب می‌شوند که به‌شدت باید برای مراقبت از آن‌ها باانگیزه عمل کرد. شما می‌توانید به‌راحتی فرش دستباف را برای روند خاک ‌گیری آماده کنید و از نتیجه آن لذت کافی ببرید. آگاهی از روش‌های خاک ‌گیری فرش دستباف به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی و استرس برای این کار اقدام کنید و یک نتیجه عالی را تجربه نمایید. در این بخش به بررسی روش‌های خاک ‌گیری فرش دستباف اشاره می‌کنیم.

 

 1. خاک ‌گیری فرش با سیستم هوای فشرده

یکی از رایج‌ترین و کم ریسک‌ترین روش‌های ازبین‌بردن خاک در سطح و عمق فرش‌های دستباف، استفاده از کمپرسور هوا است. شما می‌توانید از این لوازم استفاده کنید و با کمک فشار بالای هوا، گردوغبار را از سطح و عمق فرش خارج کنید. به این ترتیب حتی غبار و ذراتی که در عمق فرش نفوذ کرده‌اند، به دلیل فشار باد خارج می‌شوند. این روش معمولا در فرش‌هایی که دچار ضعف در الیاف نیستند و ریسک پوسیدگی یا موارد این‌چنینی ندارند، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. اما به خاطر داشته باشید که خاک ‌گیری با سیستم هوای فشرده باید حتما توسط افراد متخصص و در محیط‌های مناسب انجام شود. چرا که ایجاد گردوغبار در هوا بدون مکش مناسب، مجدد فرش را به حالت اولیه باز می‌گرداند.

 

 2. خاک ‌گیری قالی با استفاده از برس فرش

روش کم‌ریسک دیگری که برای فرش‌های ظریف دستباف مناسب است، کمک‌گرفتن از برس نرم است. شما به‌راحتی می‌توانید با یک برس نرم در جهت مناسب، گردوغبار سطح فرش را از بین برده و امکان ایجاد یک سطح تمیز و مناسب را برای خودتان ایجاد کنید. معمولا برس فرش به شکلی ساده اما کاربردی، رنگ و لعاب فرش را بهبود می‌بخشد و شرایطی فراهم می‌کند تا بتوانید با خیال آسوده، از جلوه و زیبایی فرش لذت ببرید. یادتان باشد که این کار در فرش‌های قدیمی و آنتیک بادقت و توجه بالایی انجام می‌شود تا هیچ آسیبی به الیاف و پرز فرش وارد نگردد.

 

 3. خاک ‌گیری قالی با دستگاه‌های اتوماتیک

تکنولوژی همه‌جا همراه ما است تا یک گام مهم برای ساده‌سازی اقدامات نظافتی ایجاد کند. استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و قوی، کمک می‌کند تا بتوانید با خیال آسوده یک فرش دستباف را تمیز کنید. این دستگاه‌ها به همراه ویبراتور قوی و ایجاد ارتعاش، موجب می‌شوند تا کلیه گردوغبار ذخیره شده در تاروپود فرش خارج شود. این کار کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن یک نتیجه مناسب از تمیزکردن سطحی فرش بگیرید.  خاک ‌گیری به کمک این دستگاه‌ها، باید حتما تحت نظارت اپراتور متخصص انجام شود تا ریسک آسیب به فرش ایجاد نگردد.

راه تماس با ما برای رزرو نوبت :
شماره تماس :

09171098983

روش‌های خاک ‌گیری فرش ماشینی

خاک ‌گیری فرش‌های ماشینی به نسبت فرش دستباف، بسیار آسان‌تر است. در فرش‌های ماشینی معمولا استحکام بالایی وجود دارد و همین موضوع موجب می‌شود تا هیچ نگرانی برای خاک ‌گیری از طریق دستگاه‌های خاص وجود نداشته باشد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده از بسیاری تکنیک‌ها برای خاک ‌گیری مطلوب استفاده کنید. در این بخش به بررسی انواع روش‌های کارآمد در این خصوص اشاره می‌کنیم.

 1. خاک ‌گیری فرش ماشینی با  کمک برس فرش

استفاده از برس برای خاک ‌گیری در فرش‌های ماشینی، یک تکنیک ساده و بی‌دردسر محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کمک برس به بهترین شکل ممکن فرش را از گردوغبار پاک کنید. استفاده از برس‌های مکش دار یا برش‌های دورانی نیز، ایده جذابی است و می‌توانید بدون نگرانی از خراب‌شدن فرش، از آن‌ها استفاده کنید. خاک ‌گیری فرش ماشینی روشی عالی برای ایجاد تمیزی و روتین نظافتی است که کمک می‌کند تا سطح کیفی زندگی بهبود پیدا کند.

 2. خاک ‌گیری فرش ماشینی با  کمک دستگاه‌های اتوماتیک

هرچند ماشین‌های اتوماتیک برای فرش‌های دستباف کمی ریسکی محسوب می‌شوند، اما استفاده از این دستگاه‌ها با ضربات ارتعاشی یکنواخت در تمامی قسمت‌های فرش، یک ایده جذاب است که امکان تمیزکردن فرش ماشینی را فراهم می‌کند. شما با کمک این روش می‌توانید گردوغبار و ذرات خارجی را به سطح آورده و از بین پرزهای فرش خارج کنید. سپس با استفاده از سیستم مکش قوی، این ذرات از سطح فرش حذف می‌شوند و یک نتیجه عالی برای شما ایجاد خواهند کرد. این لوازم معمولا در بهترین قالیشویی شیراز وجود دارد و شما می‌توانید با کمک آن ظاهری تمیز و خوش‌رنگ و لعاب از فرشتان تجربه کنید.

 3. خاک ‌گیری فرش ماشینی با  کمک سیستم هوای فشرده

در این روش، از کمپرسور هوا برای ازبین‌بردن گردوخاک و خارج کردن آن از بین تاروپود فرش استفاده می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید از طریق هوای فشرده که باقدرت زیادی دمیده می‌شود، تمامی ذرات گردوخاک را خارج کرده و به‌خوبی فرش را تمیز نمایید. این کار برای فرش‌های ماشینی نتیجه بسیار عالی در پی دارد.

 4. خاک ‌گیری فرش ماشینی با  کمک ماشین غبار روبی دورانی

برای فرش ماشینی معمولا دست‌تان بازتر است و می‌توانید از دستگاه‌های مختلفی استفاده کنید؛ چرا که مقاومت بالای این فرش‌ها و قیمت پایین در کنار عدم وجود ارزش هنری، موجب می‌شود تا حساسیت تا حدی پایین باشد که ریسک استفاده از این تکنولوژی‌های جدید برای ازبین‌بردن خاک روی فرش قابل چشم‌پوشی باشد. با کمک دستگاه غبار روی دورانی می‌توانید به‌راحتی سطح فرش را تمیز کرده و یک نتیجه عالی از آن تجربه کنید.

مراحل خاک ‌گیری فرش در قالیشویی

حتما برای شما هم اهمیت زیادی دارد که در خصوص مراحل خاک ‌گیری  فرش به‌صورت تخصصی اطلاعات بیشتری کسب کنید. هرچند این مراحل در قالیشویی‌های معتبری مثل قالیشویی زارع، با نظارت قوی انجام می‌شود تا نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد، اما به‌هرحال لازم است تا بخش به بخش این مراحل را بدانید و درک عمیقی از آن داشته باشید.

  1. بررسی وضعیت فرش: شما در زمان تحویل فرش برای خاک ‌گیری، باید آن را همراه با کارشناس متخصص قالیشویی بررسی کنید. متخصصین این حوزه تمام ایرادات فرش را در یک برگه درج می‌کنند تا نسبت به تصمیم‌گیری‌های بعدی و نیاز به احیا، مرمت و شستشوی فرش تصمیم‌گیری شود.
  2. تشخیص جنس فرش: در پروسه خاک ‌گیری، باید جنس و نوع الیاف فرش تعیین شود. در همین مرحله دستباف یا ماشینی بودن فرش نقش تعیین کنده‌ای در روش خاک ‌گیری دارد.
  3. نوع روش خاک ‌گیری: بر اساس نوع فرش و شرایط گوناگون آن، نیاز دارید که در خصوص خاک ‌گیری فرش اقدام کنید. دستگاه خاک ‌گیری فرش کمک می‌کند تا گردوغبار سطح و بین الیاف فرش به‌خوبی خارج شود.
  4. مکنده‌های قوی: گاهی استفاده از مکنده‌های قوی پس از خاک ‌گیری، بخشی از این مراحل است.
  5. ضربه ‌زن: اگر نوع خاک ‌گیری فرش کمی سنتی باشد، ضربه شدن به آن بخشی از پروسه خاک ‌گیری محسوب می‌شود.
  6. تکرار عملیات: در صورتی که فرش به میزان لازم تمیز نشده باشد، باید کل عملیات را مجدد تکرار کنند تا ذرات گردوغبار لای الیاف فرش خارج شود.
  7. شستشوی عمقی: پس از خاک ‌گیری، در صورتی که قصد شست‌وشوی فرش داشته باشید، مرحله شست‌وشو و خیسانده فرش آغاز می‌شود. معمولا استفاده از مواد شوینده بر اساس نوع فرش و شرایط آن همراه با تست انجام می‌شود. آخرین مرحله این پروسه آبگیری و خشک کردن فرش برای تحویل له مشتری است.

راه تماس با ما برای رزرو نوبت :
شماره تماس :

09171098983

نکات مهمی که باید از خاک ‌گیری قالی بدانید

قبل از شروع به خاک ‌گیری  فرش، باید چند نکته مهم را بدانید. آگاهی از این نکات کمک می‌کند تا بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید و برای داشتن یک شرایط مطلوب، دست‌به‌کار شوید.

  • شناسایی نوع فرش: معمولا جنس فرش شما تعیین کننده موارد احتیاطی است. به همین دلیل باید مطمئن شوید که جنس فرش به درستی تشخیص داده شده است و فرشتان با وجود استحکام کافی برای ورود به این پروسه آماده است.
  • تشخیص سن فرش: فرش‌های قدیمی و آنتیک، ارزش تاریخی بالایی دارند و قطعا مراقبت از آن‌ها پیچیده‌تر است. به همین دلیل باید حتما برای تشخیص جدی نسبت به خاک ‌گیری فرش باتوجه ‌به این شرایط پیش‌بینی‌های درستی انجام دهید.
  • نوع آلودگی: نوع گردوغبار و آلودگی موجود در سطح فرش، باید مورد بررسی قرار گیرد. اگر آلودگی تنها گردوغبار باشد به کمک خاک ‌گیری بهبود می‌یابد. اما وجود لکه‌ها و چربی‌ها اصلا چنین شرایطی ندارد و شستشوی تخصصی فرش را می‌طلبد. معمولا در خصوص گردوغبار نیز، عمق آلودگی تعیین کننده است. شما باید میزان نفوذ آلودگی در عمق فرش را تعیین کنید تا روش مناسب خاک ‌گیری انتخاب شود.
  • روش‌های دستی را امتحان کنید: برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از روش‌های خانگی و دستی برای خاک ‌گیری قالی کمک بگیرید و در شرایطی که نیاز به سطح بهتری از این خدمات داشتید، به قالیشویی مراجعه کنید.
  • دستگاه‌های اتوماتیک: برای فرش‌های ماشینی و مدرن می‌توان از دستگاه‌های اتوماتیک استفاده کرد. اما یادتان باشد که فرش‌های دستباف باید تحت شرایط خاص و دقت بالایی خاک ‌گیری شوند.
  • تهویه مناسب: محیطی که فرش شما در آن خاک ‌گیری می‌شود، باید تهویه مناسبی داشته باشد. در غیراینصورت به دلیل بازگشت گردوغبار و چرخش آن در فضا، فرش بازهم آلوده می‌شود.

خدمات جانبی خاک ‌گیری قالی در قالیشویی

قالیشویی‌ها علاوه بر خدمات فرعی مثل خاک ‌گیری  فرش، معمولاً خدمات جانبی تخصصی‌تری ارائه می‌کنند. شناخت این خدمات به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و در یک‌بار مراجعه، تجربه مطلوبی کسب کنید. برای مثل شستشوی کامل فرش، به‌عنوان یکی از خدمات رایج و مهم در قالیشویی مطرح می‌شود.

برای تمیزکردن عمقی فرش، باید حتما از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. خاک ‌گیری معمولا مرحله ابتدایی برای شستشو شو است. نحوه شستن فرش بر اساس میزان کثیفی فرش، لکه‌ها، نیازها و شرایط متفاوت است. استفاده از انواع مواد شوینده نانو یا شیمیایی خاص و لکه برها برای ازبین‌بردن کثیفی و لکه‌ها بهترین گزینه است. شستشوی فرش دستباف با توجه و دقت بالای متخصصین انجام می‌شود. اگر فرش نیاز به تعمیر داشته باشد، خدماتی مثل رفو، رفع پوسیدگی و موارد این‌چنینی نیز ارائه می‌شود.

ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده فرش مانند پارگی، سوراخ‌ها و نواحی ساییده شده به کمک رفوگری، ایده جذابی است که نتایج مطلوبی دارد. ترمیم و تقویت قسمت‌های پوسیده در فرش، موجب می‌شود تا ظاهر تمیز و زیبایی از فرش تجربه کنید. پس با خیال آسوده برای این کار اقدام کنید. تعویض و بازسازی ریشه‌ها یا ایجاد محافظ ریشه در فرش‌های دستباف ایده خوبی برای خدمات جانبی پس از خاک ‌گیری فرش است.

متخصصین قالیشویی زارع خدماتی مثل لکه‌برداری تخصصی را ارائه می‌کنند. به همین ترتیب می‌توان لکه‌های مقاومت که جای آن‌ها بر روی فرش باقی مانده را از بین برد. احیای رنگ برای فرش دستباف یکی دیگر از خدمات جانبی است که می‌توانید پس از خاک ‌گیری فرش از آن استفاده کنید و نتایج چشمگیری را مشاهده کنید. فرایند بسته‌بندی و تحویل فرش در محل مدنظر مشتریان، بخش انتهایی خدمات یک قالیشویی منظم و باتجربه است.

هزینه خاک ‌گیری قالی

قطعا برای شما هم اهمیت دارد که هزینه خاک ‌گیری قالی را بدانید. معمولا افراد با آگاه از هزینه خاک ‌گیری قالی و اقدامات مشابه، تصمیم‌گیری می‌کنند که چگونه برای این کار اقدام کنند. به همین دلیل می‌توانید هوشمندانه دست‌به‌کار شده و ضمن آگاهی از هزینه خاک ‌گیری قالی، برای اقدام آن برنامه‌ریزی کنید. اما لازم است در ابتدا توجه کنید که تعیین هزینه خاک ‌گیری قالی به‌عنوان یکی از خدمات قالیشویی، وابسته به عوامل مختلفی است. یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار در هزینه این کار، اندازه و ابعاد فرش است. فرش‌های بزرگ‌تر نیاز به زمان و تجهیزات قوی‌تری برای خاک ‌گیری  دارند؛ پس بدیهی است که هزینه بالاتری خواهند داشت.

درحالی‌که قالی‌های کوچک‌تر کم‌هزینه‌تر خواهند بود. نوع و جنس فرش نیز بر قیمت تأثیرگذار است فرش‌های دستباف که پیچیدگی طرح و نقش دارند یا ظرافت زیادی در آن‌ها وجود دارد، با قیمت بالاترین خاک ‌گیری می‌شوند. فرش‌هایی که از متریال گران قیمتی مثل ابریشم ساخته شده‌اند، به دلیل ارزش بالا و قیمت زیاد، پیچیدگی خاصی در این پروسه دارند. طبیعی است که در این مواقع شاهد افزایش قیمت خدمات باشید. از سوی دیگر میزان کثیف بودن فرش و گردوغبار آن می‌تواند دفعات خاک ‌گیری را بیشتر کرده و هزینه بیشتری برایتان ایجاد کند.

عوامل دیگری نیز می‌توانند بر هزینه خاک ‌گیری  تاثیر گذار باشند. تجهیزات و تکنولوژی‌های مورد استفاده در قالیشویی‌ها متفاوت است؛ برخی قالیشویی‌ها از تجهیزات پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند که هزینه بالایی ایجاد می‌کند و برخی دیگر از روش‌های سنتی کم‌اثر کمک می‌گیرند که قطعا هزینه کمتری در پی دارد. شما برای آگاهی از قیمت و هزینه خاک ‌گیری فرش، باید از متخصصین قالیشویی پرس‌وجو کنید و متناسب با نیازتان، قیمت نهایی را جویا شوید.

خاک ‌گیری فرش در بهترین قالیشویی شیراز

تصمیم به انجام خاک ‌گیری فرش در بهترین قالیشویی شیراز، بهترین اقدامی است که می‌توانید انجام دهید. خاک ‌گیری فرش به شما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی از فرشتان تجربه کنید. این کار ضمن افزایش طول عمر فرش، می‌تواند به ایجاد جلوه و زیبایی مطلوب آن کمک کند. پس سعی کنید هوشمندانه‌ انتخاب کنید و برای داشتن یک شرایط مطلوب، از متخصصین قالیشویی زارع کمک بگیرید. این مجموعه با حضور کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای به خوبی می‌تواند نیاز شما را به داشتن فرش زیبا  و تمیز پاسخ دهد. کلیه خدمات از مرمت و احیاء فرش تا شستشوی هرنوع فرش، تابلو فرش، فرش ابریشم و… در این مرکز تخصصی ارائه می‌شود.

ما در قالیشویی زارع خدمات مختلفی مانند خاک گیری فرش ، مرمت فرش ، پرداخت قالی ، دارکشی قالی ، شستشوی فرش ماشینی و شستشوی فرش دستباف ارائه می دهد.

راه تماس با ما برای رزرو نوبت :
شماره تماس :

09171098983

خانه خدماتتماس ارتباط با ما