قالیشویی ارزان در شیراز

قالیشویی ارزان در شیراز


همانطور که می‌دانید فرش‌ها جزو مهم‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند به همین دلیل نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای دارند و با توجه به اینکه در شهر بزرگ شیراز فرش‌های دستباف و ماشینی مختلفی وجود دارد اگر شما هم به دنبال قالیشویی ارزان در شیراز هستید در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی نکات کلیدی و همچنین عوامل موثر در انتخاب بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت‌ها بپردازیم.

قیمت قالیشویی در شیراز :

قبل از اینکه بخواهیم قیمت قالیشویی در شیراز را بررسی کنیم بهتر است با خدمات قالیشویی آشنا شویم ، خدمات قالیشویی شامل مراحل مختلفی می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم .

  1. شستشوی خشک و مرطوب: از این مرحله برای از بین بردن کثیفی‌های سطحی و همچنین عمقی فرش استفاده می‌شود .
  2. لکه بردار : قطعاً برخی از لکه‌ها هستند که از روی فرش پاک نمی‌شوند در این مرحله با استفاده از شوینده مخصوص هرگونه لکه‌ای را از روی فرش پاک می‌کنند .
  3. بخارشویی : در این مرحله فرش را به صورت عمقی پاک و ضدعفونی می‌کنند .
  4. پوسیدگی و ترمیم : اگر فرش دچار آسیب‌های جزئی شده باشد در این مرحله فرش را روفو می‌کنند .
  5. خشک کردن و اتوکشی : این مرحله پس از شستشوی کامل فرش انجام می‌شود که باعث بهبود ظاهر نرمی فرش می‌شود.

حال که از مراحل و خدمات قالیشویی مطلع شدیم بهتر است به عوامل موثر بر قیمت قالیشویی در شیراز بپردازیم قیمت قالیشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد که به شرح زیر می‌باشد.

  • نوع فرش: قطعاً نوع فرش با توجه به دستبافت و ماشینی بودن آن بر روی قیمت شستشوی آن تاثیر می‌گذارد.
  • اندازه فرش : مطمئناً هر چقدر اندازه فرش بزرگتر باشد هزینه‌ هم بیشتر می‌شود به عنوان مثال فرش‌های ۱۲ متری قیمت بیشتری برای شستشو نسبت به فرش‌های ۹ متری دارند .
  • میزان کثیفی : فرش های کثیف نیاز به شستشوی بیشتری دارند به همین دلیل هزینه آنها برای شستشو بالاتر است .
  • روش شستشو: اگر قالیشویی مورد نظر روش‌های خاصی برای شستشو استفاده می‌کند مثل شست و شو با بخار یا مواد شوینده ویژه بر قیمت تاثیر می‌گذارد .
  • مدت زمان انجام خدمات: برخی از قالیشوی ها هستند که قیمت را با توجه به مدت زمان شستشو و خشک کردن مشخص می‌کنند.
مطالعه بیشتر :  تمیز کردن فرش با استفاده از جدیدترین تجهیزات و مواد شوینده سال 1403
قیمت قالیشویی در شیراز
قیمت قالیشویی در شیراز

قیمت شستن فرش دستباف در شیراز:

مطمئناً فرش‌های دستباف به دلیل الیاف حساس و همچنین طراحی پیچیده‌ای که دارند در فرایند شست و شو نیاز به دقت و مراقبت بیشتری می‌باشد به همین دلیل است که قیمت شستن فرش دستباف در شیراز بالاتر از فرش‌های ماشینی است که در ادامه عوامل موثر بر قیمت را بررسی می‌کنیم.

نوع و جنس الیاف : الیاف‌هایی که برای بافت فرش دستباف استفاده می‌شود معمولاً ابریشم ، پشم و کتان هستند مطمئناً شستن این نوع الیاف و نخ‌ها به دقت بیشتری نیاز دارد.

ترمیم و نگهداری : برای ترمیم فرش‌های دستباف علاوه بر اینکه به نخ های مخصوص نیاز است بلکه به دقت بیشتری نیاز دارد که این موضوع هزینه شستشو را افزایش می دهد .

تکنیک‌های شستشو : در شستن فرش‌های دستباف تکنیک‌های خاصی را به کار می‌برند تا به بافت و رنگ فرش آسیبی وارد نشود.

همانطور که گفته شد قیمت شستن فرش ماشینی در شیراز به نسبت فرش‌های دستباف بیشتر می‌باشد و قیمت گذاری با توجه به حجم کثیفی و اندازه فرش می‌باشد.

قیمت شستن فرش دستباف در شیراز
قیمت شستن فرش دستباف در شیراز

قیمت شستن فرش 12 متری شیراز:

همان طور که در این باره توضیح داده شد یکی از عوامل موثر بر قیمت شستن فرش ها اندازه فرش می باشد ، به همین دلیل قیمت شستن فرش 12 متری شیراز بیشتر از دیگر فرش ها می باشد .

نکات مهم در انتخاب قالیشویی ارزان در شیراز :

اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین قالیشوی ارزان در شیراز هستید حتماً نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

  • بررسی نظرات و تجربیات مشتریان : خواندن نظرات و همچنین بررسی تجربیات مشتریان قبلی شما نسبت به کیفیت خدمات مطمئن می‌کند .
  • کیفیت خدمات : بررسی کنید و مطمئن شوید قالیشویی انتخابی شما از تجهیزات و مواد شوینده با کیفیت استفاده می‌کند تا از آسیب رسیدن به فرش جلوگیری شود .
  • مقایسه قیمت‌ها : چند قالیشویی را بررسی کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید ، و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
مطالعه بیشتر :  آموزش کاربردی نحوه شستشوی فرش پوست با روش‌های حرفه‌ای و مواد ایمن
قیمت شستن فرش 12 متری شیراز
قیمت شستن فرش 12 متری شیراز

جمع بندی : 

با توجه به آنچه که گفته شد هزینه قالیشویی به عوامل مختلفی مانند نوع فرش ، کثیفی و همچنین روش‌های شست و شو بستگی دارد . قالیشوی زارع با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در این زمینه خدمات با کیفیتی را در شیراز با مناسب‌ترین و ارزان‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. پس با یک انتخاب صحیح از تمیزی فرش‌های خود لذت ببرید .

 

تماس با ما : 09171098983

آدرس : شیراز بلوار نصر شرقی (جاده کفترک سابق) انتهای کوچه 7

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *