قالیشویی در شیراز بلوار رحمت

قالیشویی در شیراز بلوار رحمت


یکی از فرآیند های مهم برای حفظ و نگهداری از فرش ها قالیشویی می باشد . همان طور که می دانید با گذشت زمان فرش ها به دلایل مختلف از جمله گرد و غبار ، لکه های مختلف کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند که این شستشو باعث افزایش طول عمر فرش می شود فرآیند قالیشویی در قالیشویی های مختلف متفاوت است اما در قالیشویی های حرفه ای شستن قالی ها را به صورت حرفه ای انجام می دهند که این موضوع باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به رنگ و بافت  فرش می شود .

علاوه بر آنچه گفته شد قالیشویی های مختلفی در شهر بزرگ شیراز وجود دارد که فعالیت خود را به صورت حرفه ای انجام می دهند که یکی از این قالشویی ها ، قالیشویی در شیراز بلوار رحمت که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند  بهترین و سریترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد ،درواقع می توان گفت به یکی از گزینه های محبوب برای ساکنان این منطقه تبدیل شده است .

قالیشویی در بلوار فدک شیراز:

قالیشویی زارع علاوه بر بلوار رحمت در بلوار فدک هم خدمت رسانی می کنند در این قالیشویی خدمات متنوعی از جمله شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت ارائه می شود ، و شما می توانید فرش های خود را با آسودگی خاطر به  قالیشویی در بلوار فدک شیراز  بسپارید .

قالیشویی در بلوار فدک شیراز
قالیشویی در بلوار فدک شیراز

فرآیند قالیشویی حرفه‌ای در شیراز :

همان طور که گفته شد فرآیند قالیشویی در قالیشویی های مختلف متفاوت است اما به صورت کلی یک فرایند کلی برای شستن قالی ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن می پردازیم :

  1. بررسی و شناسایی نوع فرش: اولین و مهمترین مرحله درشستن قالی ها بررسی و شناسایی نوع ،جنس ، میزان آلودگی فرش می باشد ، مطمئنا زمانی که شما این موارد را بدانید فرآیند شستن قالی ها بهتر پیش می رود و کارکنان می دانند که از کدام روش و از چه موادی برای شستن فرش ها استفاده کنند .
  2. شستشوی اولیه: پس از شناسایی نوع فرش نوبت به شستشوی اولیه فرش می رسد که در این مرحله از دستگاه های مکانیزه و مواد شوینده مخصوص برای شستن فرش ها استفاده می شود و گرد و غبار از سطح فرش پاک می شود .
  3. لکه‌زدایی: برخی از فرش ها دارای لکه های مقاومی هستند که به راحتی از روی فرش پاک نمی شود و نیاز به مواد شوینده مخصوصی می باشد تا بدون آسیب رسیدن به بافت و رنگ فرش لکه ها از بین رود .
  4. شستشوی نهایی: پس از اینکه فرش لکه زدایی شد و تمامی لکه ها از بین رفت وقت شستشوی نهایی می باشد که فرش به طور مخصوص و کامل شستشو می شود .
  5. خشک کردن: بعد از اینکه شستشو انجام شد نوبت به خشک کردن فرش ها می رسد که برای این کار فرش ها را در هوای آزاد یا در دستگاه های خشک کن قرار می دهند که باعث می شود فرش به صورت کامل خشک شود و هیچ گونه لکه و بویی بر روی فرش باقی نماند .
  6. بسته‌بندی و تحویل: در انتها پس انجام تمامی مراحل بالا  فرش ها بسته بندی شده و به مشتری تحویل داده می شود .
مطالعه بیشتر :  شستن فرش در قالیشویی + مزایا

نانوشویی فرش در قالیشویی زارع :

یکی از مهمترین مزایای قالیشویی زارع استفاده از روش نانوشویی برای شستن فرش ها می باشد ، نانو شویی فرش یکی از روش های جدید در شستشوی فرش ها می باشد که در این روش از فناوری نانو استفاده می شود در این تکنولوژی از ذرات نانو استفاده شده است که باعث تمیر شدن فرش به صورت دقیق و موثر می شود . نانوشویی یک سری ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد .

  1. تمیزکنندگی عمیق: برخی از آلودگی ها وجود دارد که با شستن معمولی فرش از بین نمی رود اما با استفاده از نانوشویی تمامی آلوگی ها از سطحی گرفته تا عمقی از بین می رود .
  2. افزایش دوام فرش: نانو شویی از آسیب رسیدن به الیاف فرش جلوگیری می کند و باعث کاهش آسیب های ناشی از شستشوی مداوم فرش می شود .
  3. جلوگیری از بوهای نامطبوع: ذرات نانو دارای خاصیت ضد باکتریایی هستند که از بروز بوی نامطبوع پس از شستشو جلوگیری می کند .
  4. کاهش استفاده از مواد شیمیایی مضر: زمانی که از روش نانوشویی استفاده می کنید دیگر نیاز به استفاده از مواد شوینده ی قوی نمی باشد .
  5. حفاظت از رنگ و بافت فرش: همان طور که گفته شد اگر از نانوشویی استفاده کنید دیگر به رنگ و بافت فرش آسیبی وارد نمی شود .
نانوشویی فرش در قالیشویی زارع
نانوشویی فرش در قالیشویی زارع

جمع بندی :

اگر شما هم در شهر شیراز ساکن هستید و به دنبال بهترین قالیشویی برای شستن فرش های خود هستید پیشنهاد ما به شما قالیشویی زارع می باشد که در مناطق مختلف از جمله بلوار رحمت و بلوار فدک فعالیت می کنند .

تماس با ما : 09171098983

آدرس : شیراز بلوار نصر شرقی (جاده کفترک سابق) انتهای کوچه 7

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *